Dodany: 2011-04-15 12:41:29

Jak założyć kancelarię notarialnąZałożenie kancelarii notarialnej nie jest tak prostym zadaniem jakby mogło się wydawać. Wiedzą o tym tacy przedsiębiorcy jak adwokat Częstochowa. Jest to bowiem taka sama działalność jak każda inna bez względu na to, czego dotyczy.

 

Dlatego też niezależnie od tego czy będzie chciał prowadzić ją adwokat rzeszów czy też będzie to kancelaria adwokacka, zakład produkcyjny czy firma usługowa, notariusza czeka wiele formalności, którym będzie musiał sprostać. Załatwienie wszelkich spraw związanych z własnym biznesem w Polsce trwa średnio trzydzieści dni.

 

W  czasie tego okresu osoba, chcąca prowadzić własną działalność w tym również notariusz czy adwokat katowice muszą zgłosić się go urzędu gminy, celem wpisania jej do rejestru przedsiębiorców, działających na terenie jej właściwości, zgłosić się do urzędu skarbowego, celem nadania numeru identyfikacji podatkowej, Zakładu ubezpieczeń społecznych celem zgłoszenia płatności składek jak również urzędu statystycznego, który nadaje numer REGON. Ostatnimi krokami jest założenie konta firmowego oraz wyrobienie firmowej pieczątki..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Jak założyć kancelarię notarialną
Nick: